EEN KLACHT? VERTEL HET ONS.
Onze hulpverleners doen hun uiterste best om ieder cliëntcontact zo prettig en succesvol mogelijk te
laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u hierover een klacht heeft of ontevreden bent. We
vinden het belangrijk dat u ons daarop wijst. Alleen dan kunnen wij er wat aan doen en ervan leren.
Wij maken in de afhandeling van klachten onderscheid tussen: klachtopvang,
klachtbemiddeling/behandeling door de klachtencoördinator en klachtbehandeling door de
externe klachtencommissie.
Geheimhouding
Zowel de klachtenfunctionaris als de klachtencommissieleden en alle anderen die zijn betrokken bij de klacht hebben een geheimhoudingsplicht.
Kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan de behandeling van de klacht. Wel is het zo dat de
(eventuele) kosten van zelf ingeschakelde bijstand en advies voor uw eigen rekening zijn.
Wilt u meer weten?
Voor vragen of advies kunt u contact met ons opnemen of met het CBKZ. Ook kunt u onze klachtenregeling raadplegen. Deze kunt u hier downloaden.
INDUS Actieve Hulpverlening BV
Bamendaweg 40
3319 GS Dordrecht
t 078 – 7504407
f 078 – 7502940
info@indus-actievehulpverlening.nl
KVK 94344108
AGB code 94068448
IBAN NL87RABO0142523887
BTW NL866742475.B01