Onze hulpverleners doen hun uiterste best om ieder cliëntcontact zo prettig en succesvol mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u hierover een klacht heeft of ontevreden bent. We vinden het belangrijk dat u ons daarop wijst. Alleen dan kunnen wij er wat aan doen en ervan leren.  

Klachten kunt u op verschillende manieren uiten.

1. Klachtopvang

Spreek liefst eerst de medewerker aan waar u een klacht over heeft. Wilt u liever met iemand anders spreken? Dan kunt u uw klacht bespreken met één van de vennoten (Richard van der Grijn, Erik Oomens of Maite Vorstman) van INDUS. Komt u er samen niet uit of is uw klacht te ernstig om rechtstreeks met de betrokkenen tebespreken? Dan kunt u kiezen uit de volgende twee mogelijkheden. 

2. Klachtbemiddeling

 U kunt één van de vennoten (Richard van der Grijn, Erik Oomens of Maite Vorstman) van INDUS om bemiddeling vragen. Bemiddeling moet de onvrede zo mogelijk wegnemen, de relatie met de hulpverlener herstellen of er worden zo nodig maatregelen genomen om het contact te verbeteren en herhaling van de klacht te voorkomen. 

3. Klachtbehandeling

U kunt ook kiezen voor behandeling van uw klacht door een onafhankelijke en externeklachtencommissie. Die onderzoekt de klacht, doet een uitspraak over het al dan niet gegrondzijn van de klacht en adviseert het management van INDUS om zo nodig maatregelen te nemen ter verbetering.  Het adres van de onafhankelijke commissie is: Klachtencommissie INDUS Actieve hulpverlening

Molenstraat 30
4201 CX | Gorinchem

AANMELDEN

INDUS Actieve Hulpverlening

Krommedijk 69
3312 CE Dordrecht
t 078 – 7504407
f 078 – 7502940
info@indus-actievehulpverlening.nl

KVK 24428401
IBAN NL87RABO0142523887
BTW NL8188.99.712.B01

Volg ons op Facebook

Vacature orthopedagoog generalist / GZ-psycholoog (of in opleiding daartoe) met aandacht voor systemisch werken.

Ben je een enthousiaste hulpverlener, met oog voor cliënt én omgeving, die graag werkt vanuit vertrouwen en blij wordt van pionieren en op zoek gaan naar zijn of haar eigen krachten: dan zijn wij op zoek naar jou! INDUS – Actieve Hulpverlening is een dynamische organisatie voor hulpverlening aan kinderen, jongeren en gezinnen. Wij bieden […]

lees verder

Rots en Watertraining

In september gaat er weer een Rots en Watertraining van start voor kinderen van 9 tot 12 jaar. Er is nog ruimte in de groep voor nieuwe aanmeldingen. Voor aanmelden of informatie, stuur een mail naar richard@indus-actievehulpverlening.nl

lees verder

Werken bij INDUS?

INDUS is altijd op zoek naar goede hulpverleners die voor ons of bij ons willen werken, in dienstverband of op zzp-basis. We verwachten dat we komende periode weer uit gaan breiden, met name in ons aanbod op scholen.  Lijkt werken bij INDUS jou wel wat, neem dan gerust contact met ons op om eens vrijblijvend […]

lees verder

Wachttijd

De wachttijd bij INDUS bedraagt op dit moment ongeveer 3 maanden.

lees verder