Onze hulpverleners doen hun uiterste best om ieder cliëntcontact zo prettig en succesvol mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u hierover een klacht heeft of ontevreden bent. We vinden het belangrijk dat u ons daarop wijst. Alleen dan kunnen wij er wat aan doen en ervan leren.  

Klachten kunt u op verschillende manieren uiten.

1. Klachtopvang

Spreek liefst eerst de medewerker aan waar u een klacht over heeft. Wilt u liever met iemand anders spreken? Dan kunt u uw klacht bespreken met één van de vennoten (Richard van der Grijn, Erik Oomens of Maite Vorstman) van INDUS. Komt u er samen niet uit of is uw klacht te ernstig om rechtstreeks met de betrokkenen tebespreken? Dan kunt u kiezen uit de volgende twee mogelijkheden. 

2. Klachtbemiddeling

 U kunt één van de vennoten (Richard van der Grijn, Erik Oomens of Maite Vorstman) van INDUS om bemiddeling vragen. Bemiddeling moet de onvrede zo mogelijk wegnemen, de relatie met de hulpverlener herstellen of er worden zo nodig maatregelen genomen om het contact te verbeteren en herhaling van de klacht te voorkomen. 

3. Klachtbehandeling

U kunt ook kiezen voor behandeling van uw klacht door een onafhankelijke en externeklachtencommissie. Die onderzoekt de klacht, doet een uitspraak over het al dan niet gegrondzijn van de klacht en adviseert het management van INDUS om zo nodig maatregelen te nemen ter verbetering.  Het adres van de onafhankelijke commissie is: Klachtencommissie INDUS Actieve hulpverlening

Molenstraat 30
4201 CX | Gorinchem

AANMELDEN

INDUS Actieve Hulpverlening

Krommedijk 69
3312 CE Dordrecht
t 078 – 7504407
f 078 – 7502940
info@indus-actievehulpverlening.nl

KVK 24428401
IBAN NL87RABO0142523887
BTW NL8188.99.712.B01

Volg ons op Facebook

Werken bij INDUS?

INDUS is altijd op zoek naar goede hulpverleners die voor ons of bij ons willen werken, in dienstverband of op zzp-basis. We verwachten dat we komende periode weer uit gaan breiden, met name in ons aanbod op scholen.  Lijkt werken bij INDUS jou wel wat, neem dan gerust contact met ons op om eens vrijblijvend […]

lees verder

Wachttijd

De wachttijd bij INDUS bedraagt op dit moment ongeveer 3 maanden.

lees verder

Corona en INDUS

Bij INDUS houden we van dag tot dag de ontwikkelingen omtrent het Corona-virus nauwlettend in de gaten en volgen we de richtlijnen van het RIVM. Waar mogelijk kunnen individuele afspraken met kinderen en ouders doorgaan. Uiteraard nemen we alle voorzorgsmaatregelen die daarbij van belang zijn en vragen we ook ouders en kinderen de aanwijzingen van […]

lees verder